Facebook natiahol ruku aj na slovenský minigolf

Internet je dynamicky sa vyvíjajúci priestor ponúkajúci obrovské spektrum možností. K najzásadnejším určite patrí možnosť flexibilnej komunikácie a efektívneho šírenia informácii. Prečo to spomínam na minigolfovom blogu? Dôvod je prostý. Hráč košického klubu Classic, Richard Kováčik, totiž využil výhody najmasovejšej virtuálnej sociálnej siete a na známom Facebooku vytvoril stránku Slovenského zväzu dráhového golfu resp. miesto umožňujúce diskutovať o všetkom možnom čo súvisí s dianím vo Slovenskom minigolfe. Na podrobnosti sa ma nepýtajte. Ja osobne Facebook nevyužívam (áno, cítim sa byť normálny), ale táto aktivita má moju plnú podporu, keďže je robená s úmyslom zvýšenia propagácie a pritiahnutia viacerých ľudí k vášni menom minigolf. A o to ide...

Richard Kováčik : "Na základe Českého minigolfového zväzu som sa nechal inšpirovať a vytvoril stránku aj pre Slovenský zväz. Aplikácia je na vyššej úrovni ako návštevné knihy a určite poskytuje viacero možností. Teraz sa stačí len prihlásiť a každý môže komunikovať o svete minigolfu."



A keď už tak spomínam propagáciu a Riša, neodpustím si ešte drobný doplnok. Nedávno totiž na svojej stránke zverejnil slovenskú minigolfovú ročenku sezóny 2008/09. Aktívni hráči si tak môžu pripomenúť ako sa bojovalo, váhajúci minigolfisti zase pozrieť, že minigolfová liga skutočne existuje a má svoje čaro, aby k sebe pritiahla aj nové tváre. Textovo a fotodokumentačne prispela moja maličkosť (úryvky známe z bratislavského blogu), zvyšok je práca Richarda ;)

24.-28.8.