Návrat kráľovských analýz

S počítačmi má človek niekedy komplikovaný život. Komplexný model analýzy hráča, ktorý som vytvoril v tvorivom ošiali minulý rok, bol uložený v súbore na mojom osobnom notebooku. Ten však nedávno musel putovať do servisu a s ním aj daný súbor. Bohužiaľ, akosi som ho pozabudol stiahnuť na USB kľúč a spustiť na inej mašinke. A čas bežal a notebook bol v servise už takmer 2 mesiace, ale konečne minulý týždeň dorazil a umožnil mi opäť sa patrične vyhrať s dráhovou štatistikou a aplikovať ju na toho ktorého hráča GK Bratislava. Ostatní si môžu dať na chvíľu pauzu, keďže tento príspevok je opäť raz patriotický (jedine, že by ma mali chuť finančne nadotovať a potom urobím analýzu aj iným :). Plním si tak resty za tri turnaje odohrané v roku 2009 - Trnava, Košice, Prievidza. Tri povrchy, tri rozdielne minigolfové ponímania.

Len malé pripomenutie pre poriadok veci. Graf zachytáva dráhu po dráhe priemer hraný vybraným hráčom, pričom pomocné linky predstavujú priemery víťaza resp. všeobecný priemer. Tieto čísla sú známe už z tradične uverejňovanej priemerovej matice, avšak pridanou hodnotou je delikatesa v podobe ratingu pridelenému hráčovi na každej dráhe. Zohľadňuje sa princíp porovnania výkonnosti voči ostatným hráčom, čo je určite zaujímavý a lákavý bonus. Ale teraz už samotná analýza...

Trnava - máj 2009


Košice - máj 2009


Prievidza - jún 2009

24.-28.8.